RO / EN  




NOUTATILE ADUSE DE SISTEMUL INTEGRAT DE PROPULSIE SI

INCARCARE A BATERIILOR DEZVOLTAT DE INDA PENTRU

LOCOMOTIVELE LEA SI LHy-M

 
 
- Sistemul elimina nevoia de a se crea o infrastructura complicata si costisitoare pentru încarcarea bateriilor, limitandu-se la alimentare de la   tablouri trifazate standard, cu costuri minime. Nu exista nicio solutie mai ieftina pentru încarcarea bateriilor vehiculelor electrice si niciuna
  mai usor de implementat in prezent in infrastructura.

- In plus, implementarea sa pe vehiculele electrice nu implica nicio greutate suplimentara deoarece nu utilizeaza dispozitive separate de   incarcare a bateriilor ci aceleasi convertoare de tractiune folosite pentru rulare.

- Insa poate ca unul dintre cele mai importante avantaje ale sistemului este acela ca vehiculele pot utiliza tablouri trifazate deja existente   pentru a incarca bateriile, astfel incat acestea nu sunt fortate sa ruleze numai pe anumite rute intre statii sofisticate de incarcare.

           O chestiune vitala care limiteaza utilizarea vehiculelor electrice si a celor plug-in hibrid, este timpul necesar pentru încarcarea bateriei,
           respectiv pentru echilibrarea starii de incarcare a celulelor sale. Durata standard de incarcare completa a bateriilor vehiculelor electrice            este in prezent de cel putin 6-8 ore pe zi, un timp mult prea indelungat, care limiteaza functionarea acelora destinate serviciilor            profesionale de transport (de pasageri sau de marfa).

- Sistemul nostru scade timpul de încarcare complet într-o maniera semnificativa pentru a elimina -pe cat posibil- limitarile generate de timpul   petrecut pentru încarcarea completa a bateriei din starea de descarcare totala. El este conceput pentru a încarca bateria inclusiv cu   redistribuirea uniforma a sarcinii între celulele sale, o abordare originala care permite utilizarea completa a capacitatii bateriilor, reducând   drastic timpul pierdut pentru o încarcare completa. Avand în vedere cele de mai sus, o încarcare completa de la gol nu dureaza mai mult de   2 ½ ore, fiind limitata în prezent de progresul tehnologic al bateriilor.

           A se retine ca aceasta performanta nu are nimic de-a face cu modul de încarcare rapida, o facilitate disponibila la aproape toti            competitorii si care dureaza si ea undeva tot in jur de doua ore, doua ore si jumatate.
           Nu trebuie facuta confuzie intre cele doua performante complet distincte.
           Esential este ca sistemul dezvoltat de INDA nu are niciodata nevoie sa încarce bateria mai mult 2 ½ ore spre deosebire de celelalte            sisteme existente in industria de profil.

- Nu in ultimul rand, sistemul este orientat spre viitor în sensul ca, din punct de vedere al puterii, este pregatit sa încarce bateriile in curenti   mult mai mari, într-un timp mult mai scurt decât permite stadiul actual al tehnicii ca bateriile Li-Ion sa fie incarcate.
 

Sistemul dezvoltat pentru LEA si LHy-M se potriveste -fara modificari- pe autobuze electrice si pe alte vehicule rutiere cum sunt camioanele electrice, SUV-urile sau microbuzele, dar si pe trenurile hibride.

Pentru clientii sai, societatea INDA se ocupa de upgradarea sistemului in functie de stadiul tehnicii pe toata durata de viata a vehiculelor, inclusiv pana la, dar si dupa reparatia capitala, aceasta activitate fiind disponibila gratis, cu exceptia costurilor cu materialele si cu deplasarile personalului tehnic.
 

 
  Pentru descarcare plugin Windows Media Player click aici  
 
 Copyright © 2004 INDA - All Rights Reserved